Dags för frulle?

2008-03-01, 13:56:11 / Kategori: This is me
Näe hörrni, man kanske skulle ta och äta lite frukost såhär runt 14?
Börjar faktiskt bli riktigt hungrig! Har dock extrem brist på fantasi och pallar inte käka tråkiga mackor, och dessvärre finns det ingen mysig mamma här som kan laga nånting gott åt mig...
Det set alltså ut som om jag får klara mig på egen hand.

Kan nån (typ Simon som är inne nu tror jag) ge mig tips på vad man kan äta?

Jag är typ sugen på wok, men jag vette fan om vi har allt man behöver (typ nudlar och grönsaker dvs). Vi har ingen bacon (den åt jag upp igår), men annars skulle det ju va gott med typ bacon och stekt ägg/äggröra.  Men det är alltså inte ett alternativ. Kanske ska steka ett ägg bara då? Vet någon hur man gör äggröra förresten? Jag har skrivit halva inlägget från mobilen nu, för mitt tangentbord slutade helt plötsligt fungera. Får försöka lösa det. Men ge mig frukosttips! Puss!

Simon

hahah wok som frukost? :P

Ät yoghurt med frukt och sånt till, sen kan du göra scones å ha sylt på eller nåt haha :D å så ett stort glass färskpressad juice till :D
Puuuuss



2008-03-01, 14:21:04 URL: http://icantcoverwhatiam.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?