Busy life

2008-03-14, 14:13:07 / Kategori: This is me
Jag har ju inte ägnat så mycket tid åt bloggen de senaste dagarna, men det beror på att jag håller på att fila på min USA-ansökan. Jag börjar bli ganska klar nu och det är ju tur det eftersom det ska vara inlämnat imorrn..
Faktiskt sitter jag just i detta ögonblick och skriver på det. Det är nästan lite roligt.

Något som inte är lika roligt är att jag inte har hunnit med att äta någon lunch idag.. Anledningen till det är att jag slutade 12.20, dvs innan lunchen, och efter det träffade jag och mina kompisar Alex och några fler :P Direkt efter det så drog jag till pappas jobb, och här är jag nu. Det närmsta jag kommer mat är en äcklig banan som jag nu sitter och gnager på..

Jag skulle typ kunna offra mitt högra ben för en macka med kalkon, avocado och philadelphia på Bönan som bara ligger runt hörnet.. Men min plånbok säger emot mig tyvärr... Vi får väl se om jag kan motstå frestelsen eller inte.. Ikväll ska jag ju dessutom lägga pengas på Sushi (<3) så jag måste hålla hårt i pengarna..

Ska ni göra något roligt ikväll?

Puss på er!

Sophia

Vad skönt att det löste sig med din ansökan, nu hoppas vi du får komma till en underbar familj (som har pool OCH havsutsikt xD)!
svar: Ja lätt att hawaii är godast! Sushi är också bra fredagsmat ;D
Älskar dig sötiiiis!



2008-03-14, 16:10:37 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?