A'N'T

2008-03-04, 18:04:46 / Kategori: This is me
Sweet, nu har jag nyss vart på A'N'T med brorsan och bytt piercing :D eller nä det har jag ju iofs inte gjort, men jag köpte en kula (ni vet sån som man har längst upp på piercingen) med en vit sten (som ser ut som diamant liksom)! :D Galet fins :)
Jag skulle ju egentligen köpa en kortare stav med dubbla stenar, men dom hade såklart inga korta, vita stavar... (alltså med vit menar jag diamant).
Men jag börjar såhär och så ska jag komma tillbaka senare i veckan och köpa kortare stav när dom har kommit in. :D
Dessutom köpte jag en lång, blå stav till Sara, för det ville hon ha :P Den var sjukt fin! :D
Och så frågade jag vad vanliga metallkulor kostar och så sa han att jag kunde få en gratis :D Men jag fick två :D Christopher är ju för snäll alltså! :D

Myys!

Sophia

VIT KULA! xD
Haha, älskar diig!



2008-03-04, 21:11:36 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?