Sommar!

2008-06-01, 15:16:13 / Kategori: This is me
Igår var jag på Sommarkrysset med Natalia, det var supermysigt! Artisterna vad inte dom bästa, men vi åkte dit för att mysa bara.

På kvällen åkte jag hem till Alex igen och vi hade astrevligt med hans föräldrar :)

Nu har jag lagat spaghetti och misslyckad köttfärssås åt oss :P Men det blev rätt gott ändå :P
Alex gör historialäxor eftersom hans betyg tydligen sätts imorrn :P Jag har precis kollat på Gossip Girl och funderar på att gå ut på balkongen och sola och äta Phish food ;) Det är ju seriöst typ sommar nu!! Heelt underbart!!

Ha en dandy dag!!

Matilda

De där brudarna som sjöng "Kommer du ihåg hur vi gjorde...fest hos mig" de sög!! Haha garvade ihjäl ;) älskar dig



2008-06-01, 16:20:07 URL: http://mattiii.blogg.se

Raoul

Åh, vilka var det som spelade? =)



2008-06-01, 20:52:47 URL: http://glaams.blogg.se

Frida

Mjao lilla sandra!
Jag såg dig minsann på televisonen jag!
Utsmyckad med gigantiska glasögon ;D
Love youu



2008-06-02, 11:02:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?