Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig

2008-06-03, 22:42:35 / Kategori: This is me
Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt egentligen :P
Efter skolan hade jag tänkt dra till stan och shoppa lite. Bland annat present till morsan som fyller år imorrn och kanske en avslutnings-klänning!

Men icke sa nicke!

Det blev så att jag åkte till Mariefred där min kära mor befann sig. Hon har varit där sen igår och eftersom min faster Eva bor där (på världens finaste gård) så passade mamma på åka dit och så ringde hon och sa att jag kunde ta tåget dit om jag ville. Det gjorde jag såklart eftersom det var länge sen jag va där och det är underbart där!! :D

Vi grillade lite lax och käkade asgod middag och avslutade med jordgubbar för 90 spänn ;) Galet gott och supermysigt!

Jag har varit sjukt trött hela dagen, så man kanske ska ta och gå och lägga sig om ett tag? ;) Imorrn ska jag ju upp tidigt och sjunga för morsan och ge henne frukost på sängen ;) Jag offrar till och med min sovmorgon ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?