Min dag

2008-06-01, 21:21:54 / Kategori: This is me
Det här har varit en riktigt mysig dag! Alex har haft jättedåligt samvete för att han har suttit och pluggat och låtit mig typ kolla på tv och sånt, men det är onödigt att han har det eftersom jag mår bra av bara hans närvaro liksom :P om jag hade haft tråkigt så hade jag väl dragit liksom :P haha

Jag hade jättemysigt och låg och tittade på några repriser på tv och satt ute och solade på balkongen ett tag. Alex tog några breaks i pluggandet och joinade mig på balkongen och hämtade ut glassen ur frysen ;) Riktigt mysigt!

På eftermiddagen när älskling blev trött gick jag ner och köpte Cola och energidryck till honom så han fick lite socker i sig ;)

Runt 18 fick han nog, så då gick vi en liten promenad på Reimersholme där han bor och så satte vi oss på några stenar nere vid vattnet och kollade på när solen började gå ner. Underbart <3

Direkt när jag kom hem lagade jag middag till mig själv och chillade lite framför tv:n och funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll.

Imorrn börjar jag 10.10, så det blir en sovmorgon minsann ;)

Ni får ha en trevlig kväll sötnosar!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?