Hej på er!

2008-06-10, 17:18:13 / Kategori: This is me
Idag är det tisdag minsann!

Helgen har varit jättemysig, jag var med familjen i Danmark på ett event med Annicas jobb :)
Superroligt!
Det enda som är trist är att jag fick en ögoninfektion, så mina ögon har runnit och varit blodsprängda...
Men nu är jag på bättringsvägen, har dessvärre åkt på vääärsta förkylningen, men det går väl också över antar jag ;)

Den här dagen har varit supermysig verkligen! Jag åkte ut till stallet där Alex familjs hästar står, tillsammans med Alex låtsasmamma Maija och hans småsystrar Felicia och Filippa :) Alex va inte med eftersom han hade skolavslutning :P
Det var skitkul och grejen är att det är ett Western-stall, så det är ju heelt annorlunda mot "vanlig" ridning :P
Vi började med att låta Felicia rida, så det blev liksom en liten joggingtur för mig och Maija eftersom vi va tvungna att leda henne :P

Sen fick jag också rida, fast på en mycket större häst :P Sjuuukt roligt!! Men det är så himla annorlunda och det är skitsvårt tycker jag! Men det är galet rolgit att prova på nytt liksom :P

Efter stallet skjutsade Maija mig till Sabbatsbergs sjukhus där jag träffade Sophia och gick på ett info-möte om vårt sommarjobb på Akuttandvården ;)
Mysigt att träffa henne igen!! :D

Det har varit en kanondag och den är ju inte slut än, men kvällen blir nog rätt lame, jag och morsan ska tvätta mellan 19-21 och så ska jag städa mitt rum. Kul ;)

Puss på er!

Lilly

Fan va kul med Western :D <333



2008-06-10, 21:31:23 URL: http://lillyleete.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?