God morgon!

2008-06-02, 11:46:54 / Kategori: This is me
Nu sitter jag i skolan. Började ju 10.10, så jag hade en riktigt skön morgon själv med katten hemma i lägenheten. Duschade, fixade mig lite, drack smoothie som morsan gjorde innan hon åkte och vattnade blommorna (vuxenpoäng xD).Chill som fan helt enkelt!

Den här skoldagen går väl förhoppningsvis rätt fort och sen ikväll ska familjen ut med båten och ha lite picknick! Det kommer bli galet mysigt, och det blir första turen för i år med Summer Breeze, som jag så snyggt fick döpa båten till (efter OC-Seth's båt)!
Det blir pappa, Annica, Bella, Tommy, Alex och jag!
Kommer verkligen bli mysigt, speciellt eftersom det är så fint väder idag igen! Vilken tur man kan ha!

Nu är mamma borta i två dagar, så jag bor själv hemma med kissemissen och på onsdag fyller morsan år! Så jag måste hinna med att köpa nånting fint åt henne :P

Någon som har nåt förslag? Matti kanske? Eftersom hon alltid är så grym på presenter ;) haha

Matilda

Haha aawww, vad smickrad jag känner mig ;) Kan fundera lite så får vi se ;) Älskar dig



2008-06-02, 23:45:03 URL: http://mattiii.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?