Dagens tankar, är bara tvungen att skriva av mig :D

2008-06-05, 10:01:10 / Kategori: This is me
Nu är jag riktigt taggad till Skolavslutningen! Egentligen börjar jag klockan 13, men jag ska träffa Sara och Frida i Hornstull redan klockan 12.
Jag gick upp klockan 7 imorse, fett onödigt egentligen, men jag hade ju lite grejer att fixa (tvätta håret, måla alla naglarna i matchande nagellack till klänningen, fixa håret, sminka mig, äta lite frukost, räkna matte osv...) så det kändes lika bra att vara på den säkra sidan och gå upp ett par timmar för tidigt :P Egentligen skulle jag kunna gå upp nu klockan 10, men icke! :D

Nu däremot är jag helt färdigfixad och är uttråkad och rastlös xD Vet inte vad jag ska göra, så jag sitter här och taggar med min för närvarande favoritlåt "Jag vet att du vill ha mig" by Kobojsarna samt "När vi gräver guld i USA" by GES!!

Jag mår BÄST!!

Anledningen till att jag var tvungen att räkna matte är för att jag ska göra ett litet prov idag för att se om jag kan höja mitt betyg :P Så önska mig lycka till!!!

Åh, nu spelas "I'm Yours" by Jason MrazRix fm! Haha jag lyssnar på massa olika musik samtidigt :P

Juste, icke att förglömmas, Solglajjorna måste genast packas ner i handväskan eftersom mina ögon med största sannolikhet kommer att vara ganska rödgråtna xD haha ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?