Underbar Söndag!

2008-04-21, 16:03:40 / Kategori: This is me
Herregud vad gårdagen var underbar!
Jag sov ju hos Alex och eftersom jag och Sophia var på Håkan Hellström i lördags så sov vi till typ 12. Sen åt vi nybakade bullar till frukost (a)

Vi chillade ganska länge och när Alex var tvungen att spela lite CS, så då passade jag på att sova en timme till :P Galet skönt! Sen väckte han mig och sa att vi skulle gå ut ett tag, för det hade vi tänkt göra hela dagen eftersom det såg ut att vara fint väder.

Och herreguud vad underbart väder det var när vi väl kom ut!! Solen var jättevarm och det var hur mycket människor som helst ute! Vi gick till kiosken som är typ precis utanför Alex hus och köpte glass och Coca-cola. Sjukt mysigt!

Sen gick vi genom Street till Tanto och där satte vi oss på en klippa och solade. Efter ett tag började det blåsa ganska mycket där, så vi började gå tillbaka lite och hittade en bänk som var ledig, precis vid en båtbrygga och den var mitt i solen. Där satt vi rätt länge och bara njöt. Vid Street såg jag förresten Nanna Blondell, Olga i Andra Avenyn :D Sjukt coolt!

Söndagar är ju kända för att suga eftersom det är skola dagen efter och helgen är slut osv, men igår ville man bara att dagen inte skulle ta slut för det var så underbart mysigt!
Och det var lite extra jobbigt eftersom jag var tvungen att åka hem från Alex, där jag hade bott hela helgen liksom. Det blev lite tomt.

Men det var verkligen en underbar dag! Mer sånt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?