Sjuker

2008-04-03, 20:54:03 / Kategori: This is me
Jag är typ sjuk just nu.. Det är riktigt jobbigt faktiskt, för jag är seg och trött hela tiden! Har hållit på att somna på alla lektioner idag och har bara ont i huvudet.

Efter skolan åkte jag till Alex (surprise igen xD) och när vi hade sovit lite så drog vi till Richard där det var massa folk. Jag fick återigen se deras skräckfilm som grabbarna har gjort. Jag blir mer och mer imponerad för varje gång jag ser den! Riktigt roligt, för dom har grymma effekter! Dom har gjort två filmer och håller just nu på att skriva manus till en tredje film, och gissa vem som har en roll i den? Juste, JAG! xD Galet roligt!
Jag är taggad till tusen!

Och på söndag ska jag träffa min älskade Sophia!! Det var hur länge sen som helst!! Det kommer bli ett kärt återseende!

Jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig snart, så jag kan bli av med min förkylning och få lite extra sömn kanske :P
På lördag jobbar jag på Iguana zoo igen!! :D

Sophia

Nä shiiit vad kul att de gör egna skräckfilmer! :D Och vad coolt att du ska spela i den! Jag är säker på att du kommer göra en storslagen insats ;D
Iii, vad härligt på söndag! Det är banne mig på tiden xD Krya på sig söt!
Älskar dig mest!



2008-04-03, 21:19:36 URL: http://phiia.blogg.se

Morion

Orka att du typ aldrig uppdaterar längre. Visst, det var lite irriterande när det var typ 350 inlägg per dag, men du kan ju åtminstone skriva ett om dagen.



2008-04-03, 22:00:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?