Sjuk måndag

2008-04-21, 16:11:03 / Kategori: This is me

Den här dagen suger iofs, för jag är typ sjuk...
Vaknade av att jag mådde så illa att jag var tvungen att kräkas. Sen har jag spytt massa mer. Mm nice information för er som vill veta liksom ;)

Eftersom jag spydde fick jag inte gå till skolan för mina föräldrar... Så jag har missat några viktiga lektioner, det suger.
Dessutom skulle jag egentligen ha jobbat nu på eftermiddagen, mellan 15 och 19, och tjänat 300 spänn. Så det känns ju lite fuckat att inte få dom pengarna...
Och jag hatar att vara sjuk! Eftersom jag mådde så illa kunde jag inte sova först, men vid typ 10 eller nåt så gick jag och la mig och somnade och sov till typ 15.30 :D Faktiskt riktigt skönt!
Men jag drömde lite konstiga grejer, bland annat att jag svimmade 3 gånger! Det va lite coolt :P

Haha jaja, shit happens, hoppas bara att jag är frisk imorrn så jag kan gå till skolan då. Det känns ju inte jätteroligt att sitta inne när det är kanonväder utomhus!

jaja, Krya på mig xD




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?