Nu är lovet slut

2008-04-01, 13:45:44 / Kategori: This is me
I lördags jobbade jag på Iguana Zoo! Det var sjuuukt roligt och skönt med lite cash i fickan efteråt ;) Arbetsdagens höjdpunkt var definitivt när jag sålde syrsor till Måns Herngren och hans kids! Haha ibland har man tur ;) Sen åkte jag hem till Alex, där sov jag sen också. Surprise! xD (a) haha

Det här har helt klart varit ett av dom bästa loven någonsin! För det har varit väldigt avslappnat och långt och så har jag ju tillbringat mesta tiden med Alex, Bella och Richard.

Nu är lovet slut och det är back to school igen.. Känns lite segt, men det är skönt att vara tillbaka bland alla kompisar igen. och nu kanske det blir lite ordning på bloggandet igen ;) Haha men förvänta er inte för mycket bara :P Andra saker tar upp mitt liv just nu :P

Ha en riktigt skön dag hörrni! Nu ska jag ha dagens sista lektion - Matte. Inte så kul.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?