Here you go!

2008-04-18, 10:48:02 / Kategori: This is me
Okej, förlåt för att jag inte har bloggat på 100 år.. Det är verkligen inte meningen, men jag pallar liksom inte bara just nu. Jag har inte tid för det. Har inte ens nåt att skriva om. Vet inte varför, men jag orkar bara inte ens lägga ner energi på det.

Förra onsdagen var jag i alla fall på Footloose med Sophia och våra mammor, och det var typ ännu mer underbart än förra gången! Helt fantastiskt verkligen! Efteråt snackade vi med våra små favoriter (a) Lovely!
Dessutom träffade vi, helt oväntat, Felix där! Jag fick värsta chocken! Det var jättekul xD
Kanske skriver mer om den underbara kvällen nån annan gång.

Nu har jag psykologi och det är tråkigt. Det är därför jag äntligen bloggar. Jag saknar suget efter bloggen. Typ  som innan (speciellt förra sommaren) så var det så att så fort nånting hände ville jag blogga om det! Verkligen direkt liksom. Det var kul, en härlig känsla. Just nu känns det bara ansträngt att blogga... Så jag håller mig nog borta ett tag till :P

Kvällen blir nog chill, jag och Alex ska gå på bio och se "21". Den verkar verkligen jättebra! Efter det ska han på en fest och jag tror att jag drar hem och faktiskt kanske pluggar!!! (Herregud, på en fredag :S)  För vi har prov på tisdag, och jag har ju typ slutat plugga helt och hållet bara för att det går så bra i skolan... Men man ska inte ta någonting för givet. Det är dumt! Och jag vill verkligen få bra på det provet, så det är dags att plugga nu.
och imorrn kommer jag ju inte hinna det, för då händer något skitkul,
nämligen att jag och Sophia ska gå på HÅKAN HELLSTRÖM!!! :D:D Så sinnessjukt roligt! I am tagged!! :D
Efter konserten ska jag sleepa hos Alex (:

Nu har ni fått en liten uppdatering på vad som händer i mitt liv just nu. Hoppas ni inte blir besvikna på mig för att jag typ aldrig skriver :P

Puss!

Simon

Grymt kul med Håkan ju, lär vara riktigt bra :D
Puss



2008-04-19, 19:07:02 URL: http://icantcoverwhatiam.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?