"Vilket jävla runkväder!"

2007-10-16, 11:21:29 / Kategori: This is me
Okej, BTP igår va ju typ bäst! Så stört jävla roligt! Men Leif GW Persson va ju typ dum mot Superfemman xD Stackars Rio ;) Det handlade om kriminalitet föra alla som har lyckats missa det :P

Är det bara jag och Sophia som tycker att Filip verkligen är stört snygg i London-klippen? xD han va iofs skitsnygg i studion igår också ;) och Fredo är ju alltid stört snygg ;)
xD Galet synd om Filip när han fick stå vid skampålen ju ;) haha men jävligt roligt :P

Skönaste kommentaren:
Stefan: "Dom flesta av dom här (mördarna) är ju oftast störda..."
Fredrik: "Jotack!"


xD haha :P

Pussi <3

Sophia

HAHA, "vilket jävla runkväder!" xD
Åh, jag saknar dig sötis! Det är bara med dig man verkligen kan asgarva åt den frasen ;D
Filip ÄR hetare än eld just nu! xD
Haha, älskar dig mest!



2007-10-16, 18:25:55 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Sophia: HAHA ååh jag saknar dig också sötnos! Haha det är så sant så, jag saknar våra skrattdamp, även om det va igår senast (a)
haha jaa gud, jag säger det samma ;) meow!
älskar dig mest!



2007-10-16, 20:42:37 URL: http://kalmien.blogg.se

Simon

haha a programmet igår va ju helt jävla underbart :D



2007-10-16, 22:39:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?