Vaccination & Bad

2007-10-30, 14:41:54 / Kategori: This is me
Ja, som sagt, idag gick jag upp klockan 6 ;) Fick skjuts hem till pappa där jag sov en timme till (a) eftersom telefontiden hos doktorn inte va förrän kl 8 :P Men dom svarade inte hos doktorn, och Annica (min låtsasmamma för er som inte vet) övertygade mig om att jag har ont i foten pga mina dåliga skor :P och det är nog därför tror jag :P för dom är helt platta och slitna :P
Hon sa att hon skulle ge mig pengar som hon kunde få tillbaka av pappa sen, till ett par dyra, bra skor ;) Så jag fick 1200 kr av henne, och imorrn ska jag och mamma kolla på skor :P

Men jag tog i alla fall med mig min spruta hemifrån och traskade ner till vårdcentralen och snackade med en sjuksyrra som tog den på mig :P Den gjorde ont :P jag hatar dom där sprutorna, för man kan inte bestämma hur snabbt/långsamt man ska spruta in, för det är en stålfjäder som gör att den sprutar ut allt och sen drar in nålen. Det är för att man inte ska kunna sticka sig på nålen (den är tillverkad i USA) och kunna stämma folk ;)
Bra för försäkringsbolagen, men dåligt för mig som behöver lida :P
Så nu har jag galet ont i armen :p

Jag har nyss legat i badkaret i 1½ timme, once again :P Jag gjorde det skitmysigt med massa skum, som iofs försvann efter typ en halvtimme, rätt många ljus, lite badankor (xD) och musiik :D

 

Så nu ser jag ut som ett blött russin xD very nice om jag får säga det själv xD

Ikväll ska jag träffa Raoul, Per & Joel och eventuellt nån mer :P

Pussa <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?