Tv-kväll <3

2007-10-10, 21:21:22 / Kategori: This is me
Jag är verkligen så sjukt trött :P sov på tunnelbanan, hela vägen från Slussen till Danderyds sjukhus :P nu kollar jag på Grey's Anatomy och dricker te :) Egentligen vill jag bara sova, men sen är det ju Myggan xD Haha och det får man bara inte missa ;)
kommer inte ihåg vad det skulle handla om ikväll, men det blir antagligen (som vanligt) skitroligt ;) och antagligen så kommer det skickas ett antal damp-sms mellan mig och Sophia xD <3 haha

och jag lääängtar till på fredag!

Meow vad jag vill sova asså! men imorrn blir det upp typ 05.30 som vanligt.. det suger :P
funderar på om jag ska gå och lägga mig typ kl 22 imorrn :P så jag får sova ut ordentligt :P

Aja, nu fortsätter nog Grey's :P

ha en mysig kväll! <3

Sophia

Åh, vad gott med te! Jag kollar också på Grey's, gråter och försöker plugga samtidigt xD
Ja, snaaart blir det Myggan- damp!
Haha, älskar diiig!



2007-10-10, 21:26:25 URL: http://phiia.blogg.se

Simon

ajuste det är ju myggan ikväll hade ja glömt :S då vet jag va jag ska kolla på tvn ikväll :D
Tack för att du tipsade :D oj varför måste du gå upp 05.30? låter ju lagom kul hehe...



2007-10-10, 21:39:01

Sandra

Sophia: Hihii åh vad myggan ägde!
Simon: Hell yeah ;) Så lite så ;) för att det tar typ 45 minuter att åka till skolan.. det är hårt ;)



2007-10-14, 20:22:17 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?