Tröött

2007-10-02, 07:48:53 / Kategori: This is me
Haha öhm, jag råkade somna i soffan igår, efter en halvtimme av Boston Tea Party :P Det va asskönt, men jag fick värsta ångesten över att jag missade hälften =/ men det går ju i repris iaf ;) haha

Happ, vad tyckte ni om BTP igår då? :D

Asså jag är så trött så jag skulle kunna dö :P tänk om jag har narkolepsi xD äh, stor risk ;)
Eftersom jag inte ska sitta barnvakt idag så ska jag plugga och gå och lägga mig vid 22, direkt efter Desperate Housewives.

Skolan nu. puss

Sophia

Åh gosh, jag skrattar fortfarande åt: "han tog sig ett glas vin... och kanske en liten, liten runk" xD
HAHAHA, och fredriks damp efter, de påminner fan om oss sötis!
Haha, älskar dig galet!
P.S. Shiat, jag måste också bli medlem på nya, UPPGRADERADE, Kanal5 access! ;D
I'll see you there, SWEETHEART OF THE RODEO (aaaaw!) xD



2007-10-02, 16:34:26 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?