Tibblebadet, Here I come!

2007-10-28, 00:03:11 / Kategori: This is me
Imorgon ska jag vara sinnessjukt hurtig ;)

Jag och mamma ska nämligen gå och simma klockan 8.00! ;) Det ni!

Och för att treata oss (dvs mig) så ska vi sola solarium innan <3
Äntligen! Jag har ju tjatat om att jag behöver det hur länge som helst! :D Det blir skönt att se lite fräschare ut :P
Man kanske borde ta och klippa sig lite också? aja det får jag fixa senare :P

Men som sagt, fatta hur bra det kommer kännas när man har simmat ett par längder och lagt på sig en lätt bränna innan frukost så tidigt på en söndag liksom ;)
Åh jag känner redan nu hur duktig jag är :)

Hoppas bara jag inte bangar nu (a), men nää, det tror jag inte jag gör :D För det blir ju för pinsamt att erkänna det ;) Dessutom så payar ju mamma för solningen, så det är alltför oemotståndligt ;)

Men men, ni kanske hör något från mig tidigt imorrn när jag är uppe med tuppen :P
Puuss <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?