Spånga

2007-10-11, 20:01:16 / Kategori: This is me
Idag känner jag sådär att jag typ är sjuk :P för jag är så trött och det är så himla kallt verkligen! vi va på Spånga gymnasium och kollade på deras djur :P det va inte så mycket att hänga i julgranen.. eller jo, dom hade ju ganska mycket djur och fina anläggningar, men orka.. vi kunde redan allt om reptilerna och jag va trött och så... och inte på humör helt enkelt :P  

ska gå och lägga mig tidigt ikväll.. har inget plugg eller nåt tror jag, så jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte gör nåt :P xD skönt som fan :P

Wohoo, Micke har köpt Silver VIP till mig på Péa :D i 90 dagar! :D feett soft ;) Merci ;)

Dagens skönaste:
"Försöker du konvertera mig till kvinna eller?!?!" - Per när jag skickade en Ola-låt till honom ;)

Orka att Windows media player inte funkar just nu =/ mamma och jag bakar bröd :) gooott det ska bli med nybakat bröd :P

Nog om mig, hur har ni haft det idag?

Pussar <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?