Sophia är äntligen hemma!! :D

2007-10-31, 20:37:16 / Kategori: This is me
WIIIEEE :D Nu är min Sophia hemma :D:D Do you know how much I've missed you?! :D
Ååh nu sitter vi på msn och diskuterar smiley's och julklappar xD Sophia älskar att göra presenter till mig, för det är så kul, och jag älskar att få presenter av henne :D Dom är så freakin roliga och klockrena :D

My god, vad skönt det är att prata med henne igen :D Det känns som om det va en evighet sen ;)

Nu sitter jag och väntar på att Grey's Anatomy ska börja :D

Pussa <3

Sophia

Åh sötis, du anar inte vad jag har saknat diig! Direkt när du kmr hem från florens får vi ses på Anglais xD
Jag får köra med Dove Body Summerglow nu under de här dagarna så jag inte ser helt likblek ut vid din sida sen då, din lilla pepparkakaaaa xD
Älskar diig allra mest, ha det BÄST verkligen!



2007-10-31, 21:41:24 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Hihi jaa det gör vi såklart! Och tar en skål för vår två-års-dag med två mkt speciella pojkar ;)
Haha duu, det är ingen risk, det är 10 grader där xD haha så jag lär inte vara en nyans brunare när jag kommer hem ;) hihi
Älskar dig meest i världen sötnos, and you know it ;) Mercii :D



2007-10-31, 22:15:32 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?