Sooova :D

2007-10-28, 22:56:35 / Kategori: This is me
Åh gud vad härligt, jag bara längtar till imorrn när jag kan sova typ hela förmiddagen :D jag ska inte gå upp förrän 12, om jag inte vaknar av mig själv innan det förstås :P

Nu ska jag nog gå och borsta tänderna och sova :) är så sjukt trött verkligen! och nu är tissen borta =/ fast hon kommer ha det sjuuukt mysigt hos Nina :D

Imorrn ska jag kanske till doktorn och kolla upp min tå :P gud vad fjollig jag låter :P kolla upp en jäkla tå liksom :P jag har gått och klagat över den hela dagen :P och så har jag sagt till mamma massa gånger att "Tänk om det är en tumör då!" och till slut sa hon ifrån och att hon typ blir rädd när jag säger så :P men det är säkert bara nån inflammation eller nåt :P men men, det får jag väl veta om jag går till doktorn antar jag :P och så kan jag ju passa på att säga att jag har ont i nacken och kanske fixa massage eller nåt :D och så har jag säkert massa andra problem och krämpor som jag också kan ta upp ;) haha Hej jag heter Sandra och jag är Hypokondriker!

Aja, vi får väl se om jag går och lägger mig nu eller inte :P
men om jag inte skriver nåt mer: Godnatt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?