Skansen :)

2007-10-06, 17:07:41 / Kategori: This is me
provet igår gick skitbra och det va typ kul att göra det (?) xD haha

och sen drog vi ju till Skansn, och det va  skitkul verkligen :) grymt roligt att se allt på ett helt annat sätt liksom :P

Sen på kvällen va det Överraskningsfest för Patrik som fyllde 25 :D så förbannat rolgit verkligen!!! xD Celle lyckades galet bra med det alltså ;) alla där va hur mysiga som helst :)
Vi kom väl hem vid 1 nånting, tror jag. vi drog när alla andra skulle ut på krogen :P

och imorse gick jag liksom upp 09.30 :O gaaalet jobbigt :P men det va det värt eftersom jag, mamma, Fredrik, Jenny, Lukas, Erika & Emma åkte till Skansen (idag igen) xD Fredrik är min morbror och Jenny är hans fru :D dom tre sistnämda är mina småkusiner ;) feett mysiga ;)

Nu är jag så trött att jag håller på att somna! Så jag ska gå och lägga mig och sova i några timmar så jag får lite nya krafter :P haha

Vad har ni gjort idag då?

Puss!

Frida

Naajs sandra!
Guud vad jag vill ha min lilla kusin här nu och gå på skansen med honom (han bor i london så det känns aningen omöjligt)
Om du nu så gärna vill veta så har jag inte gjort nåtonting alls idag bara legat å tat det lugnt!
Puss på dig<3



2007-10-06, 22:40:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?