Resumé

2007-10-04, 12:14:06 / Kategori: This is me
Åh Grey's igår va ju underbart och skithemskt! jag grät typ asmycket xD

Och HAHA det va Fråga Olle sen ju, och det va det programmet där Henrik Lundström & Velvet va med, och det betyder ju att det va det avsnittet där jag & Sophia va med!! HAHA man såg oss i början och hörde våra garv ett antal gånge *HOOOST* xD haha galet roligt va det :P

Skönaste kommentaren är ju när Henrik säger: "Asså ursäkta, på Östermalm får vi alltid en liten kniv till ostronen!" xD haha han är såå skön :P Meow ;)

Och sen va det beloved Myggan <3 Galet underbart som vanligt!! xD hahaha Astrid Lindgren va seriemördare typ xD så fucking roligt, men också läskigt :P haha det enda jag kan tänka på när jag ser Myggan nu, är Micke Svensson xD hahaha så fucking stört! xD

Åh och jag saknar min Phia-lotta!!

Imorrn ska vi till Skansen AkvarietDjurkunskapen efter lunch :D och så ska vi va där i typ en timme :D gaalet mysigt! kolla på massa krokodiler och ormar och även hålla i ormar ;) WOHOO xD haha och så kommer ju kanske Skansen-Jonas vara där xD Min djurkunskapslärare Sandra känner honom :D och jag berättade för henne idag att han va på Boston Tea Party i fredags <3 så vi diskuterade det asmycket och jag berättade hru rädda vi va när vissa saker hände xD HAHA shiit asså :P

Och jag ska ju antagligen till Skansen på lördag också :D med mina småkusiner <3 feett mysigt ;)

Nu har jag lunch.. vi fick pannkakor :D galet gott ;) fast nu mår jag illa (a) xD

Idag slutar jag seeent... men efter skolan ska jag (förhoppningsvis) köpa en rolig grej som jag skriver mer om ikväll ;)

Kyss & Schmeek, rådjursstek! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?