Proov xD

2007-10-05, 10:30:10 / Kategori: This is me
okej, oavsett hur fuckat det här låter så typ ser jag fram emot Djurkunskapsprovet xD hahah jag har nog aldrig varit såhär väl förberedd på till ett prov :P

men om jag inte får mvg på det här blir jag typ skitbesviken, för jag kan ju det här :P hoppas jag iaf xD nu har vi svenska, så vi ska plugga lite djurkunskap ;) haha xD

Sen blir det Skanseeen <3 xD wiiie :D och imorrn blir det också Skanseeen <3 men småttingarna <3 myyys!! och idag fyller min lilla kusin Hanna 10 år! så hon kanske inte är sååå liten längre ;) men ganska xD

aja, nu blir det pluugg ;)

Wish me luck ;)

"Life will smile for you!"
//Sandra <3

Sophia

Åh, det gick säkert jättebra sötis! Briljera med dina kunskaper du lärde dig av får- pojken på BTP xD
Haha, älskar dig!



2007-10-05, 14:44:01 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?