Perfekt avslut på en perfekt gala

2007-10-13, 22:37:13 / Kategori: This is me
Åh guud, galan avslutades nyss med att Måns sjöng Work of Art och Joan & Tom va där och dansade och körade <3 Kan det bli bättre eller? har haft galet abstinens efter alla dom tre!
Jag är så sjuukt taggad på Footloose! Då får vi alla utom Tom!

Nu ska jag kolla lite standard-bloggar, Facebook och Myspace :P sen ska jag väl kanske gå och lägga mig tror jag :) jag är så extremt trött och jag behöver verkligen den här helgen för att ta igen mig från den gångna veckan! Så jag passar på att sova så mycket jag kan ;)

Besides, imorrn ska jag och mamma upp tidigt för att åka och kolla på snygga soffor på både Room och Natuzzi (som btw ligger på biblioteksgatan, så det kanske blir en fika på Kofi?) :) Och sen ska jag ila vidare för att träffa pappa, som jag förövrigt inte har träffat på en vecka, och så ska vi gå på Galapremiären av Råttatouille ;) Kanske inte en film i min smak, även om jag tror att den är galet rolig, som dom flesta barnfilmer ;) men mitt främsta syfte (som de flesta gånger pappa erbjuder mig att gå på galapremiärer) är att spana på kändisar ;)

Så det blir en lång, och antagligen stressig dag i morgon ;) Jag ska försöka tigga till mig ett par jeans också, om tillfälle bjuds ;)

Tills dess, Au Revoir!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?