No cash

2007-10-01, 21:01:03 / Kategori: This is me
Okej, just nu rullar pengar inte in som dom ska... =/ jag är ju i extremt behov av pengar just nu, och nyss fick jag reda på att mitt lilla barnvaktsbarn Sarah är sjukt =/ Så det blir ingen passning imorrn.. jag som såg fram emot det.. dels för pengarna och dels för att hon är så mysig :D vi har så kul tillsammans :P det är skumt att man kan få nåt utbyte av en 6-åring, men jag får det xD (a) haha

juste, det här är fan det 7:e inlägget jag skriver idag..! Det är fan kul :P jag känner mig på topp idag! även om jag på riktigt har hållit på att somna hela dagen :P jag behövde verkligen min dos av Phia ;) och jag känner att jag verkligen vill dela med mig av mitt liv eftersom jag har så kul just nu xD

Nu har jag btw precis blivit medlem på den nya motsvarigheten till Kanal 5 Access ;) hahah så, Phia, vi ses där ;) hahahha xD
Bara hon och jag som fattar det där iofs, men ändå xD

Ååååh jag läntar tills BTP börjar!
<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?