Nattinatt!

2007-10-20, 23:06:34 / Kategori: This is me
Nej hörrni ni ;) imorrn är det 2-årskalas och 18-årsmiddag som gäller ;) Dessutom ska jag städa mitt rum, dvs röja ur några flyttkartonger som har stått där sen i maj, när vi flyttade in ;) Bra där, Sandra ;)

Så nu är det väl bäst att jag går och lägger mig egentligen, eftersom jag är så sjukt trött :P

På barnkalaset imorrn ska jag ha på mig mina nya jeans och min nya t-shirt ;)
och på Mickans middag ska jag nog ha på mig gråa, grovstickade strumpbyxor och en ganska kort klänning från Gina Tricot :) Det lär ju bli ganska bra :P

Imorrn blir nog en ganska stressig dag, men det borde ju jag klara, mitt liv är stress :P
Stress har varit grunden i mitt liv Since 1999... :P och jag är ju ändå rätt effektiv av mig, så det borde funka ;)

Haha här kommer en bild på mig och Sara med våra outfits som man är tvungen att ha i Djurrummet ;)
Lägg märke till att det är typ likadana kläder som dom har i Scrubs ;)



Även på den här bilden ser jag helt cp-störd ut, men jag bjuder på den också :P det är ju trots allt kläderna ni ska titta på :P

Och juste, igår gjorde jag om Kalles terrarium :D Det är alltså Mickes orm :P Jag kommer inte ihåg om jag redan har skrivit det här, men ändå :P det blev skiiiitfint :D och Kalle diggar dom nya marijuana-löven han har fått ;) (dom hänger längst upp till vänster på bilden)
Bilden är värdelös, men det blev lite immigt när jag tog den :p haha

image488

Erkänn att det är ganska snyggt gjort ;)
Jag är lite grymt ändå ;)

Gonatt sötnosar! Dröm sött!
//Sandra <3

Sophia

Oh my, kalle odlar weed i sitt terrarium! xD
Haha, jag tkr ni klär i scrubs sötis!
Älskar diiig mest!



2007-10-20, 23:21:29 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Sophia: Haha hell yeah ;) Hihi tackar xD Älskar diiig!



2007-10-22, 11:21:25 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?