Müsli <3

2007-10-28, 17:11:48 / Kategori: This is me
Aww det suger att Tiissen ska åka idag :( Nu kommer jag inte träffa henne på en vecka, för idag ska hon hem till mammas kompis Nina eftersom vi ska resa bort i slutet av veckan.

  

Söötis! Vi va i djuraffären idag och tänkte att vi skulle skämma bort Müsli lite (a) :P så det blev en del nya leksaker, mat och godis :D
Hon äääälskar godiset :D
Nu har vi precis hämtat hennes transportbur uppe på vinden och direkt när hon fick syn på den backade hon undan lite, hon vet vad den innebär =/ :P

Det enda som blir jävligt skönt med att lämna bort henne är att man kommer kunna sova på nätterna :D för hon springer alltid runt och jamar och hoppar runt :P
Charmigt, men jobbigt ;)

Nu ska jag nog leka lite med henne så hon inte är alltför jobbig mot Nina ikväll ;) haha

image508

   

image512
Här har vi en bäääbis Tiiissee <3

Fatta mycket hon betyder för mig :D
Om 16 dagar fyller min älskling 3 år :D

Käärlek! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?