Mobilen är frisk!

2007-10-03, 21:42:33 / Kategori: This is me
And I'm back in bussiness!
efter att min mobil har försökt ta livet av sig ett antal gånger så lämnade jag ju in den igår! idag hämtade jag min älskling (och köpte mig en chai latte <3)! Det va ett kärt återseende efter att jag inte sett den på hela 24 timmar! Detta kan låta ytligt för vissa, men ni skulle bara veta vad mobilen betyder för mig ;)

Helt underbart att ha den igen! Hahah fatta abstinensen jag fick idag ;)

Nu kollar jag på Grey's Anatomy! Eller rättare sagt gråter  till det ;) galet sorgligt!! =/

Snart är det Myggan! :D Så förbannat roligt! Längtar som en häst! seee det! kl 22.25!

Nu måste jag fortsätta kolla på Grey's ;) <3

Simon

haha klart man måste ha sin mobil :D Myggan är lätt det bästa tecknade programmet på tv nu, humorn är klockren :D tack vare FF :D



2007-10-08, 19:42:03

Sandra

Ja verkligen, den är en nödvändighet i livet! :) Jaa Myggan är BÄST!:D



2007-10-08, 19:55:44 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?