Middag

2007-10-16, 19:54:50 / Kategori: This is me
Japp, det fick bli makaroner och köttbullar till middag, och typ världens godaste avokado :D

image471

Det här va förövrigt min frukost:

image472

Godare än det ser ut :P

Nu när jag ändå håller på att lägga in lite bilder så kan jag ju lägga in den supersöta bilden på Leopardgeckon som föddes i söndags/måndag :D

image474

så stöört liten och sööt :D fatta hur mycket jag vill ha den liksom :D


image473

Och såhär ser en trött katt ut :P

nu börjar Andra avenyn snart :D så jag måste titta på det :P

Puss <3

N R 1 2 6

gog middag :D



2007-10-16, 20:01:21 URL: http://nr126.blogg.se

Sophia

Meow, vad mysiga bilder! Pussa leopardgeckon från mig ;D
svar: Visst var videon underbar? Jag ÄLSKAR när alla börjar sjunga med och de blir bara mer och mer hysterisk, precis som det ska vara!!
Åh, jag saknar fan vår sommar galet xD
Haha, älskar dig allra mest sötis!



2007-10-16, 21:19:23 URL: http://phiia.blogg.se

Simon

haha härliga bilder :D kul att du delar med dig om hur exkat din frukost såg ut haha :P
åhh blev skit hungrig när jag såg den där tallriken med pasta :D såg ju ut å va en tuff krabat den där leopardgeckon!



2007-10-16, 22:26:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?