Latex-Pikachu någon?

2007-10-15, 19:09:27 / Kategori: This is me
Haha nu har jag just varit på jobbet med min Partner in crime (bokstavligt talat) a.k.a kollega Sophia xD Haha shit, nu är vi faktiskt kollegor :P Haha asså vi kommer bli så sjukt underbetalda! Men men, det är bättre än inget :P
Haha det är en praktikant där som faktiskt går i min skola! och hon visade oss alla produkterna som säljs, och när vi kom till leksakerna så läste hon upp lite grejer och när hon kom till Latex-Pikachu så började både jag och Phia asgarva xD Så jävla stört :P

Sen stod vi och glädjedampade lite utanför Coop ;) haha

Nu har jag just ätit upp resterna av min Ica Stop-Wok <3 goott! och så fick jag betalt av Micke för att jag fixade en grej xD haha 34 spänn för ingenting :P alltid något liksom :P

Pussi <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?