Klättring och plugg

2007-10-10, 14:45:59 / Kategori: This is me
Igår åkte vi och klättrade klättervägg eftersom vi hade idrottsdag xD Så stöört roligt :P Vi hade en asmuppig ledare som hette Jan :D Han va skiiitrolig xD och när jag hade klättrat upp en bit på en skitsvår vägg så ville jag ner, och jag va typ 4 meter upp eller nåt, och han ba släppte repet helt, så jag åkte skiiitsnabbt ner, och sen bromsade han upp när jag va typ 1.5 meter över marken ;) xD Gissa om jag skrek ;)

Sen när jag kom hem typ pluggade jag en del djursjukvård :P kunde ha pluggat mer.. men orkade inte ;)

Och idag har jag haft djursjukvårdsprovet ;) Det kändes som om det gick ganska bra :D jag tror jag klarade diskbråcket ganska bra ;)

nu har vi djurkunskap :D Så jag måste dra :P det är lätt den roligaste lektionen! :D

Ha så kul! <3

Simon

haha okay verkar vart en roligt dag :D klätterväg är ju superkul :P Går du Djursjuks linje på gymnastiet?



2007-10-10, 21:32:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?