Kalaas xD

2007-10-21, 21:15:02 / Kategori: This is me
Åh idag har varit en jättemysig dag :D

Först firade vi lilla Emma som fyllde 2 år :D

image489



Haha storasyster Erika gillar glass, uppenbarligen ;)

Sen träffade jag Sophia på tåget för att dra till Kista ;) Där firade vi Mickan som fyllde 18 år :D Sjukt mysigt var det verkligen! Vi åt i Food courten där :) jag och Phia tog wok :D

image491



Vi gav henne boken Privat mejlkorrespondens by Alex Schulman & Carolina Gynning :D och ett par guldringar :D hon verkade uppskatta det ;)

Sen fick jag höra Sophias personporträtt som hon hade skrivit :D det handlade i princip om hennes och mitt liv sett ur en säkerhetsvakts perspektiv :D Den va underbar och gav verkligen känslan :D
Säkert Mvg på den asså ;)

Nu ska jag göra mig i ordning och kanske dricka lite te och försöka komma i säng tidigt ikväll :P
Jag är inte riktigt redo för ännu en skolvecka =/

Men jag har i alla fall fått träffa Sophia hela helgen :D så jag har fått ganska mycket kraft ;)

Har ni haft en bra helg? :)
//Sandra <3

Mickan

Tack Sandra för igår!! Jag ÄLSKAR boken!! hahah kan vekligen inte slita mig från den! ni måste seriöst köpa den! :D puss!



2007-10-22, 18:00:57

Sandra

Mickan: Ååh tack själv!! Det va verkligen jättemysigt! Gud vad kul att du tycker om den :D Jaa det måste vi xD Pussar!



2007-10-23, 18:40:52 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?