"...Jag kommer alltid hålla gulsvart kärt..."

2007-10-27, 21:02:21 / Kategori: This is me
Wiie :D
Jag var i Västerås med Sara igår och idag :D Hon bor ju där, så hon drog med mig på hockey ;) Ni fattar inte hur kul det va!
Nu tänker ni säkert att vi bara satt på varsin stol och kollade på när VIK (Västerås) spöade Björklöven (Umeå) med hela 7 - 2! Men inte då! ;)

Vi stod mitt i Klacken! xD Så jävla mäktigt ;) Vi blev asglada för varje mål dom gjorde och skrek massa hejarramsor hela tiden och två av dom gick såhär:

"Åh Västerås, är underbart, åh västerås är underbart, en tradition, en vilja, en stolthet! Åh Västerås är underbart!"
Melodin är typ "Oh when the saints" xD

En annan va:
"För vi är Västerås, V-I-K, vi är vackrast vi är bäst! När vi går upp igen och vi vinner SM-guld ska vi fira hela jävla dan!"

och:
"Ho-ho-horunge!"

xD

Det trodde ni inte om mig va?! ;)

Måste helt enkelt göra om det tror jag ;)

   
Där det är inringat står jag typ, nåntans :P

Och idag hängde jag med Sara till hennes häst Katja och fick rida ;P

 

Sådär kan Sara se ut när hon rider och sådär kan Crazy Katja se ut när hon blir fotad ;)

Galet mysigt dygn i alla fall ;)
Ikväll gick mamma och jag ut och åt middag på Phi phi island :D Asmysigt!

Nu har jag badat i typ 1½ timme och peelat hela mig :D

Nu är det äntligen Höstlov!

Pussipuss!

Sophia

Åh sötis vad roooligt! Jag kan verkligen se dig där i klacken, som en riktig hardcore- supporter xD
Och vad guuulligt att hästen hette Crazy Katja!
Haha, ha det allra bäst sötis, saknar dig galet verkligen! Älskar dig mest!



2007-10-27, 22:01:52 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?