Iväg på nya äventyr :P

2007-10-30, 18:33:36 / Kategori: This is me
Nu ska jag snart iväg och träffa pojkarna :P Vi ska typ fika och kanske gå på bio =) vi får se hur länge jag orkar vara ute, har ju trots allt varit uppe sen 6 (a) :P

gaah imorrn måste jag packa... jag har liksom ingen aning om vad jag ska ha med mig för nåt :P och jag undrar vad jag ska ha på mig när jag flyger :P

Wiiie nu spelas Brother oh brother by Månster @ Rix fm ;) alldeles nyss va det S.O.S :D Dom låtarna och Maniac, Natalie & Work of art har gått heta på radion idag ;) galet härligt :P

Fortfarande skitont i armen :P

Btw så typ fryser jag.. :P

Nu har jag förresten börjat använda reflexer xD Det känns rätt bra att veta att man i alla fall syns :P för om man nu ska dö, så är det ju lite tråkigt att dö genom att bli påkörd för att man inte syns liksom :P xD haha
Så, alla barn därute, eller alla iofs, Använd reflexer! xD Hahah hej jag är uttråkad (a)

Men men, vi får väl se vad som händer ivkäll, ni lär höra mer av mig innan kvällen är slut ;)
Pussar på magen <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?