huungrig!

2007-10-16, 18:19:30 / Kategori: This is me
Haha somnade på engelskan :P jag va verkligen så sjukt trött :P sen hade vi häsla xD ganska oseriös lektion, men det va bara för att det va den första :P Jag va typ lite hyperaktiv på den lektionen, så jag snackade på massor om vardagsmotion och min lärare Freddan blev typ jätteglad över att jag sa massa bra saker xD haha :P
Vi lyssnade btw på "Here without you" av 3 doors down i början av den lektionen :D shiit vad jag tänkte på vårt gamla Spelcafé i typ 8an tror jag det va :P Madde & Solveig sjöng den då :D den låten är typ galet mysig :P

Nu är jag så hungrig så jag håller på att dö! asså meow, mat, nu tack!
får gå och laga typ makaroner och köttbullar tror jag :P min mage typ kurrar jättemycket :P

pussi <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?