Håller jag på att bli gammal?

2007-10-27, 23:53:22 / Kategori: This is me
Min stortå gör svinont! Jag vet inte vad det är med den! Den ilar typ, och det har den gjort i nån månad tror jag, men nu är det typ värre än innan :S och dessutom så är det en liten knöl på foten precis vid tån och jag tror att det är där det börjar göra ont och sen går det ut i tån.
och den brukar typ låsa sig lite ibland :S och dessutom så känns det som om det är vätska där vid knölen och tån! :O

Dessutom så domnar den delen bort lite ibland och så känns det lite som om halva foten somnar typ O.o!
Jag har förresten hört att första tecknet på diabetes är att fötterna börjar domna bort lite ibland! Och det går ju fan i min släkt! :O men jag kan väl inte få det än i alla fall?!

Jag ska fan gå till doktorn med min tå och eventuella diabetes (god forbid!)!

Jag sitter alltid och letar efter ställen där jag har ont... och bara för en halvtimme sen så satt jag i soffan och visade alla mina blåmärken på benen från hockeymatchen för mamma!
Det är ju sånt som gamla människor gör! letar efter saker som dom kan klaga på.

Håller jag på att bli gammal?

Jag blir lite orolig :P Jag kanske kan gå till doktorn på måndag? hoppas jag får samma kille som undersökte min armbåge för nåt år sen ;) Skånsk snygging om man säger så :D Fast jag vill ju inte att han ska kolla på min fot! :O
Nej, det får nog bli en tjej i alla fall :P

Nu kommer jag inte kunna sova bara för att jag är orolig för tån :S
Hjälp mig! <3

Sophia

Åh Sandrus, jag tror inte du håller på att bli gammal! Du kanske bara har spenderat för mkt tid en viss hypokondriker? ;D
Hoppas det blir bättre snart sötis, och ha det allra bäst nu!
Älskar dig mest and you know it!



2007-10-28, 10:17:56 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Hahaha jaa så är det nog ;) ha det bääst du meed! :D ta hand om dom små barnen ;)
Älskar diiiig meest i världen!



2007-10-28, 22:57:33 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?