Haha :P

2007-10-10, 22:07:05 / Kategori: This is me
Meow vad Grey's va läskigt!

Men snart är det Myggan :D Gaah jag har längtat hela veckan :D och nu sitter jag och dampar lite med Phia på msn ;) haha "Åh guud" xD

haha min mamma grät mer på Grey's Anatomy än jag gjorde xD så brukar det aldrig vara :P

Okej HAHAHAHA msn-konversationen med Phia asså xD Vi snackade om en person *nämner verkligen inga namn* och vi funderade på vem det va, och hon ba:

- sophia, säger:

tänk om han är typ ngn slags kanal5- insider *hoppas* xD

HAHAHA åh guud vad roligt! Där skenade vi iväg lite igen ;)

haha aja kärlek <3


Sophia

Hahahaha, fan vad kul det var med vår kanal5- insdier! Only time will tell i guess... xD
HAHA, älskar dig mest sötaste Sandra!



2007-10-11, 19:56:12 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Sophia: HAHAHA Jaaa ;) man kan ju alltid hoppas xD älskar dig!!



2007-10-14, 20:21:05 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?