"Good Enough" by Ola Svensson

2007-10-04, 21:35:16 / Kategori: This is me
Woho! Äntligen har jag skivan!

Olas skiva "Good Enough" släpptes igår! men då fanns den inte där jag letade och idag fanns den inte på Åhléns i stan, men den fanns i Mörby! Så för 159 kr blev den min ;) Den är verkligen underbar! Galet många sköna låtar! haha nu kommer jag ha låtarna på hjärnan typ jättelänge ;)

image462

underbart <3

Och mamma vet verkligen hur man gör mig glad! hon hade köpt Phish food till mig och Micke <3 gooott!!!

och jag är bäst, för jag har gjort 40 egna instuderingsfrågor till Djurkunskapsprovet imorrn! :D Gryymt ;) jag är värsta satsaren ;) haha ska man ha mvg så ska man ;)

"Do you feel like I feel?"
Kärlek //Sandra <3

Sophia

Ååååh sötis vad underbart!!!
Skivan verkar grym, han fick bra recensioner liksom! :D Och phish food är ju grädde på moset xD
Lycka till på provet i morrn sötis!
Haha, älskar dig mest min lilla media- veterinär! ;D



2007-10-04, 21:44:12 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?