Gomorron ;)

2007-10-23, 18:35:42 / Kategori: This is me
Imorse va jag riktigt trött kan jag tala om :P
Eftersom det var kallt ute fick den gamla vinterjackan åka på ;) Galet härligt!

Idag i Djurrummet va det dags att byta ansvarsområden, och min grupp fick Reptiler + fiskar :P Det är typ den jobbigaste grejen, för det är så sjukt mycket liksom! En grej som hör till är Foderdjuren, alla reptilernas mat, dvs insekter! Kackerlackor, syrsor, mjölmaskar osv ;P Inte nice ;) haha och det gjorde jag... alltså äckelkrypen och så storstädade jag ett akvarium xD haha :P

Somnade nästan på engelskan, ifall ni ville veta ;) haha

Och när jag kom hem åt jag lite frukt och sen tyckte mamma att jag skulle gå och lägga mig och sova i en halvtimme så jag skulle bli piggare..
En halvtimme my ass!
Nu sitter jag här, efter att ha sovit i en och en halv timme och känner mig tre gånger så trött som jag gjorde innan ;) Väldigt stabilt :)
Katten kom och sov med mig också, då va det ju ännu svårare att gå upp (a)

Men nu ska jag läsa lite etologi, äta middag och kolla på Desperate Housewives :) Och jag kommer garanterat somna tidigt ikväll ;)

Pussa!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?