Gnagare xD

2007-10-16, 11:26:53 / Kategori: This is me
Gick upp galet tidigt imorse och va typ tröttare än nånsin... Frukosten va verkligen skitgod :D det blev en macka, en barn-yoghurt, en kiwi och en mango :D
Gaalet gott ;)

Sen när jag kom till skolan fick jag fortsätta hacka frukt och grönsaker till dom små gnagarna ;) Så stört jävla söta dom är! igår tog jag hand om mössen och sen fixade jag och Sara Chinchillorna :D idag tog jag hand om guldhamstern och kaninerna :D sen klippte jag och Sara klorna på två marsvin :D stört roligt :D och så gick vi ut och klippte av massa grenar som alla djuren skulle få ha i sina burar xD

Nu har vi nyss ätit lunch :) galet gott, wallenbergare och potatismos :D

Och ikväll måste jag plugga svenska eftersom jag inte kommer hinna träna nånting mer till provet på fredag :P känns ju verkligen som om det kommer gå bra ;) *nooot* xD

Ikväll är det Desperate Housewives och Andra Avenyn <3 Meow vad mysigt :)

pöss <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?