Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya!

2007-10-13, 21:33:59 / Kategori: This is me
Åh jag och Sophia hade det verkligen underbart igår och idag :D Skitmysigt att träffas igen! Vi började med att gå på Manifestationen "Bevara oss från gatuvåldet" i Kungsan. Det va sjukt mäktigt och starkt! Det känns bra att vi va där :) Vi gick till Nybrokajen för att tända några ljus också :)

image466

Sen åkte vi hem för att äta en mysig middag tillsammans med våra mammor :) Sen fick dom se vår "Sommarfilm" som vi spelade in i somras ;) haha fan vad kul det va att se den igen xD och vi hostade vid rätt tillfällen ;)

Sen drog min mamma hem, men eftersom jag skulle spendera natten (haha xD) hemma hos Sophia så tog vi fram vår Ben & Jerry's och Cheese popcorn och kollade på ett avsnitt av "Grattis världen" ;) Haha dessvärre råkade jag somna efter typ 20 minuter xD
Så stackars Phizen fick underhålla sig själv ett tag innan vi bestämde oss för att sova :P Vi hann inte prata så mycket innan vi somnade, och även om vi gjorde det så kommer jag inte ihåg vad som sas eftersom jag typ redan va i koma ;)
Stabilt!

Vi tog igen pratstunden när vi vaknade ;) vi låg i sängen och snackade i 2 timmar innan vi åt frukost vid 11 ;) sen kollade vi på massa mysiga klipp på youtube.com och mailade våra älsklingar ;) <3

Det va verkligen sjukt mysigt att sova hos Phia igen, för det va ganska länge sen nu, minst 3 veckor :P Och det va så stört roligt, för det första jag tänkte när jag kom innanför hennes dörr va: "Vad skönt, nu är jag hemma igen!" <3 för det är verkligen så jag känner där :D Meeow! Sophia är min familj :D

Så, än en gång, tack så sjuuukt mycket för igår+idag :P Åh guud vad vi hade roligt ;) hahah

Älskar dig mest <3

Sophia

Åh, vad klockers med "Andra Avnenyn"- citatet som rubrik! Ikväll kmr den spännande fortsättningen... xD
Åh,jag saknar dig sötis, det är tomt hemma nuförtiden! ;D
Haha, älskar dig mest av allt!



2007-10-14, 14:24:05 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Sophia: Hihi jaa :D Åååh sötnos! Och jag saknar att vara hemma ;) imorrn ses vi i alla fall :D älskar dig ännu mer!



2007-10-14, 20:18:33 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?