Glädjedamp med Sophia!

2007-10-01, 19:52:06 / Kategori: This is me
Wow, jag har inte haft såhär sjuuukt roligt på riktigt länge tror jag! Iaf inte sen i fredags ;) haha jag och Sophia bestämde oss för att fika i Täby centrum istället för på Anglais eftersom vi skulle få mer tid tillsammans då ;)

Vi snackade om torsdan och fredan och maaassa mer gamla minnen och grejer to come xD Haha och jag har nog aldrig skrattat så mycket! Jag skrattade så jag nästan började gråta! HAHA jag hade tårar i ögonen och kramp i magen! <3 fett lovely!
Vi planerade lite grejer också :) bland annat har vi ju några ärenden i Göteborg ;)

Vi satt och sjöng och hade så förbannat kul verkligen! Shiit asså, det är jobbigt att inte gå i sammaskola som henne, för nu kan vi ju inte glädjedampa helt spontant tillsammans =/
Haha hon är verkligen bäst för mig, för hon får mig att må så fucking great! Hon är verkligen helt fantastisk, jag kan liksom inte säga det för många gånger, jag älskar henne! vi är verkligen grymma tillsammans! vad skulle jag göra utan Sophia egentligen? xD hahah

Min mobil har, for your information, inte dampat på hela dagen :)

När jag satt och väntade på bussen hem från täbban blev jag helt varm inuti och kom på hur jävla underbart jag mår!! Wow! och det finns ingen som har bidragit så mycket som Phiizen <3

Dagens citat:
"Jag fick värsta vännerna på Kanal 5 Access, men nu är allt raderat..." - Hahha  Sophia, sötnos! <3

"Vår bästa tid är nu"
//Saaaandraa <3

Sophia

Åh, jag satt faktiskt och tänkte på mina kanal5-accessvänner idag! Det gör mig lite sorgsen... xD
HAHAHA, jag älskar dig helt gränslöst bejbi, du är mitt alldeles egna lyckopiller!



2007-10-02, 16:30:56 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?