Florens

2007-10-31, 22:14:07 / Kategori: This is me

Jag kommer vara borta ett par dagar nu. Jag ska ju nämligen till Florens i Italien! =)
Det ska bli galet skönt att komma bort ett tag och bara ta det lugnt, titta på fina platser, äta god mat och förhoppningsvis shoppa lite!


Isn't it beautful?

Så ni får ha det galet skönt hemma i Sverige dom närmaste dagarna!

Arrivederci!
Oändligt mkt kärlek!
//Sandra <3


Sophia

Åh sötis, ha så det så underbart verkligen!
Ät MASSA pasta åt mig och shoppa MASSA åt dig själv xD
Haha, saknar dig sötis, vi hörs när du kommer hem!
Älskipälsk!



2007-11-03, 12:56:39 URL: http://phiia.blogg.se

Frida

Men din lilla lyxunge!
Du får ha det så underbart mysigt och lova att berätta massa när du kommer hem igen (vilket jag hoppas är snart :P )
Pusssssssss



2007-11-03, 14:53:37 URL: http://mazza.blogg.se

Simon

åhh vad skönt, fan vill också resa haha :D hare bra ;)



2007-11-03, 16:42:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?