Florence

2007-10-01, 15:54:56 / Kategori: This is me

Yes, nu är det bestämt! Jag och Mamma ska åka till Florence, i ItalienHöstlovet! Från torsdag till söndag.
Vi kommer ha det så sjukt mysigt verkligen! Sitta på mysiga caféer, äta god mat, titta på fina grejer, shoppa och mycket mer :) Dessutom bor vi tydligen på ett förstaklass-hotell ;) Min mamma är söt som tar med mig dit :D Bara mor och dotter-resa liksom :P

This is Florence ;)

Pokerkväll i Vårby Gård - live @ Allsång på skansen - Florence valentine


Det klippet passar in här eftersom bandet heter Florence Valentine, för att låten är bra och för att vi va där när dom va där ;)

Det kommer bli grymt!

<3

Hanna

Gud vad mysigt :) trevlig resa



2007-10-01, 15:56:46 URL: http://hannaekelund.blogg.se

Mickan

Men åå där var ju jag i sommras med kyrkan! Har stått och gått på den där bron!! Det var helt sjukt underbart där! :D Defenitivt en plats alla bör besöka! :)Ni får ha det så mysigt! :D Puss!



2007-10-01, 19:15:54

Sandra

Hanna: Tack så jättemycket :D
Mickan: Guuud vad mysigt :D Tack så sjukt mycket :D Pusspuss!



2007-10-01, 19:38:10 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?