Flitig barnvakt ;)

2007-10-18, 22:09:45 / Kategori: This is me
Idag har jag suttit barnvakt =) Somnade förövrigt på Växt- & djurlivslektionen...

image481
Men meow vad fin man kan va när man sover då :P och ORKA att jag sover med öppen mun xD Men jag bjuder på den här bilden asså ;)

Sen va jag jättetrött med Sarah :P men på vägen hem såg vi 2 kändisar ;) Det är det jag gillar mest med att passa henne, jag ser nästan alltid kändisar :D Idag såg vi Martin Björck (Fråga Olle, Peking Express mm) och Håkon (vettefan vad han heter:P  men han är med i Andra Avenyn) :D:D <3

Sen ägnade vi oss åt att rita :P hon ville att jag skulle rita exakt som hon gjorde xD och här är resultaten :P



Min till höger och Sarahs till vänster :P

Förresten, tror ni man är pigg när det ser ut såhär på morgonen!?



Det ser förfan ut som natt! Men himlen va jätteblå och det va fiint :D

Och bara för att, här är frukost xD

 

Först gårdagens och sen dagens :P Vet inte varför, men jag gillar att göra fina frukostar xD jag blir typ glad av det xD och lägg märke till hur mycket frukt jag äter varje frukost nu :D fett duktigt :P



haha Emma hade också tråkigt på VäDj-lektionen ;) xD Jag sov och hon sminkade sig ;) fett stabilt xD


Igår sov kaninerna :P

Nu ska jag sova :P
Älskar er <3

Simon

super bra bilder :D haha diggar din entuisuasm för att göra en bra frukost :P verkar gilla frukt! japp ska också sova nu, godnatt!



2007-10-19, 00:27:34

Sandra

Simon: Haha tackar ;) Ja frukt är gott, men jag orkar typ aldrig äta frukt eftersom det är kladdigt :P därför är det bra att jag käkar det till frukost :P



2007-10-22, 11:32:13 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?