Film i 3 timmar

2007-10-06, 23:45:57 / Kategori: This is me
Haha nu har vi just kollat på Sound of Music xD alltså filmen :P Galet lång den är :P men bra :)

nu är jag sinnessjukt trött och ska gå upp senast kl 12 imorrn, så jag hinner iaf sova i typ 12 timmar ;) det känns ganska skönt ;)

hallå, vår hund Milou har typ tydligen fått gråstarr :O jävligt läskigt! och han fyller liksom 11 i januari :S jag börjar bli jävligt orolig! har knappt tänkt på det innan, men jag skulle inte klara om han dog :S fatta mycket jag skulle sakna hans skällande så fort man kommer innanför dörren! och hans äckliga andedrälkt ;) och när han lägger huvudet sådär jättegulligt på sängkanten när han vill att man ska gå upp och gå ut med honom =D och när han lägger upp tassen i soffan och tittar vädjande och vill hoppa upp ;)
Asså alla dom där små sakerna som man knappt tänker på, och som man ibland stör sig på! Men dom betyder så otroligt mycket, och man saknar dom så mycket när man inte får dom.. så Mille får helt enkelt hang in there a little longer ;)

"I am sixteen, going on seventeen, I know that I'm naiv"
// Sandra ;)

Sophia

Åh lilla Milou, hoppas han mår bättre snart! Det är tur att han har dig, en alldeles egen djurexpert :D Åh, pussa på honom från mig!
Ha så sjukt roligt på "Sound Of Music" idag sötis!
Älskar diiiiig galet!



2007-10-07, 10:48:25 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?