Duktig Sandra :)

2007-10-24, 18:24:42 / Kategori: This is me
Har nog inte så mycket att skriva just nu tror jag :)
Sitter och pluggar lite Etologi och har skrivit prydliga ordlistor :P Vi har ju prov på fredag.. Idag hade vi engelskaprov också.. fast det va sånt där när man lyssnar och skriver svar sen :P så det va ganska lätt i alla fall :P

Jag har just kommit på att det går sjukt bra för mig i skolan just nu :) Än så länge tror jag att vi har haft 5 prov och jag har bannemej fått mvg på 4 av dom! är inte det ganska starkt jobbat asså? :P Det roliga är att jag typ inte har pluggat så mycket till nåt av dom :P jag börjar typ alltid plugga kvällen innan provet. men ändå går det bra :)
Så nu känner jag mig ganska duktig som börjar plugga ett par dagar i förväg ;)

Ikväll ska jag äta panerad strömming med citron & potatismos :D Jag ska själv panera fisken ;) Fett seriöst ;)

Nu ska jag spana in nåt gammal avsintt av Andra Avenyn ;)

Kärlek <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?