Dom bästa två åren av mitt liv!

2007-10-28, 17:27:55 / Kategori: This is me
Idag är det exakt två år sen Jag och Sophia träffade, och föll för, Ola Svensson och Måns Zelmerlöw!

Det är värt att fira! Tyvärr vistas vi just nu på olika ort ;) Men när vi träffas nästa gång, då ni ;)
Dom här två åren har gått riktigt snabbt känns det som, för tiden går fort när man har roligt!

image514
Det här är kärlek!

Tänk att vi har hållit på i 2 år! Och fatta hur många minnen vi har! Vi har Idol 2005, Malmö (HAHAHAAA!!), Mello, Nickelodeon-dagen (återigen, HAHAHAA!) och sen har vi ju Sommarkrysset, "Så ska det låta" (fast där va vi iofs inte, but still!), Barnens allsång på Skansen (för vi är ju barn, right? ;)), Båstad (in our hearts <3 underbart!), vår Sommarfilm <3 och över huvud taget hela den här sommaren liksom :) Många av grejerna utspelade sig ju i somras, men jag har nog glömt nånting :P

image515
Strike a pose!

image516
Tillsammans är vi oslagbara!

2 år, och vi har inga planer på att lägga av ;) Så snart ser ni oss säkert ute på jakt igen ;)


Jag ger er Balladkungarnas Kamp med Ola & Måns! ;) <3

Sophia Olofsson, jag Älskar dig No matter what! Truly, madly, deeply!
Vi är ju för fan The Biatch-crew ;)
<3<3<3

"Sophia I can promise you,
That by the time that we get through,
The world will never ever be the same"



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?